Și o lună de pauză

1 februarie (2)

Nu știu sigur de ce, dar asta e singura poză pe care o am din februarie. Și e chiar din 1 februarie. 🙂 Ori au fost oamenii mei prea ocupați ca să facă poze (cel mai probabil), ori s-au gândit că ar fi mai drăguț să se joace și să petreacă timp cu mine decât să mă tot vâneze cu aparatul foto și apoi să petreacă mult timp editând pozele și punându-le pe net. Ori am hibernat toată luna februarie. 🙂

Pe afară nu am ieșit prea mult, pentru că a fost o iarnă grea. Abia așteptam să vină primăvara și să nu mai trebuiască să port hăinuța groasă, care deja începea să îmi rămână mică, pentru că creșteam foarte repede. Prea repede, după părerea oamenilor. 🙂

Poza asta este și prima poză pe care Ancuța a pus-o pe instagram. Ce-i drept, nu chiar în ziua în care a fost făcută, ci o lună și ceva mai târziu, mai exact pe 12 martie, când am intrat și eu în rândul vedetelor de acolo. Dacă nu mă credeți, aici e contul meu, și aici e poza. Prima mea poză pe instagram. 🙂 Între timp aproape am ajuns la 200 și nu am de gând să mă opresc aici. Uneori nu am chef de  poze și cooperez doar dacă e suficient de bună gustărica oferită. Alteori mă simt foarte frumoasă și întorc un profil delicat către apratul foto. În poza de mai sus pur și simplu încercam să dorm, ceea ce nu era foarte ușor din cauză că Ancuța se tot învârtea în jurul meu, ca să prindă cel mai bun unghi pentru poză.

Încă nu pot urca singură în pat, ci trebuie să scâncesc până sunt ridicată în brațe și urcată unde vreau, dar între timp am obținut prima victorie. Am dormit în pat cu oamenii! Încă nu se întâmplă în fiecare noapte, dar încet-încet sunt convinsă că vom ajunge și acolo. De ce sunt atât de sigură? Pentru că sunt un teckel, iar teckelii obțin întotdeauna ceea ce vor!

d9acdf2171867b21ee7ce7a4938adc7c--funny-pictures-of-animals-funny-animal-pictures

