6 luni năzdrăvane

Astăzi, 28 ianuarie 2016, am împlinit exact 6 luni. Este momentul în care pot spune că jumătate din viață mi-am petrecut-o în Germania, iar cealaltă jumătate în România. În mod normal, când oamenii împlinesc o vârstă, oricare ar fi ea, reflectează asupra lucrurilor pe care le-au trăit, pe care le-au făcut, își fac planuri de viitor sau liste cu ce își propun să facă. În general vor să schimbe ceva în viața lor, pentru a trăi mai bine. Este exact ce am făcut eu, numai că eu nu m-am limitat la liste și planuri, ci am trecut la acțiune. Iar ceea ce vreau să schimb în viața mea este pătuțul în care dorm, pentru că nu îl consider potrivit pentru mine. Zis și făcut. Și iată cu ce s-au trezit în fața ochilor oamenii mei atunci când au venit să-mi ureze La mulți ani. 🙂

Pat distrus 1

Nu e cazul să spun că pe moment au uitat de ce veniseră acolo. Dar nu e vina mea că m-au lăsat în țarc! Nu am avut nevoie decât de câteva minute pentru a-mi desăvârși opera și pariez că nu s-au așteptat la asta, judecând după ceea ce a urmat.
„Ți-am spus să nu o lăsăm în țarc.”
„Dar de unde era să știu că va roade patul?”
„Trebuie să-i luăm altul, nu putem să i-l lăsăm pe ăsta.”
„Abia ce i l-am luat pe cel albastru. Nu-l schimbăm, o să-l cos.”
(Asta nu mi-a plăcut, nu ăsta era scopul meu.)
„Știi bine că și pe ăla l-a ronțăit.”
„O să caut atunci niște paturi mai rezistente.”
(Ceea ce a și făcut. Ancuța s-a pus pe studiat și a aflat nenumărate lucruri despre paturile pentru căței. Să vedem pe care îl va alege pentru mine, și mai ales, când. Găsiți articolul foarte cuprinzător exact aici.)
„De fapt nu ar fi mai bine să o luăm să doarmă în pat cu noi?”
„Cățeii nu dorm în pat cu oamenii!”
(Ah, mi-a fost spulberată și această speranță secretă. Dar va veni și ziua asta, sunt convinsă. Trebuie doar să mai am răbdare. Între timp stau și ascult discuția cu față de cățel nevinovat, înconjurată de bucățile de burete, așteptând să se ajungă și la marele eveniment de azi, adică ziua mea.)

Pat distrus 2

„Auzi, dar tu știi ce zi e azi?”
„Joi?”
„E 28 ianuarie! Tarja face 6 luni!”
„Așa e. Bine, hai că n-o certăm fix de ziua ei. De fapt n-o mai certăm deloc. Ea e cuminte, n-a făcut nimic, uită-te la fața ei. Patul a explodat dintr-o dată. Bine că n-a pățit ea nimic. La mulți ani, Tarja!” 🙂

