Seară de iarnă

04.01.2016 logo

Astăzi am aflat pentru prima dată ce este aceea iarnă, și am simțit pe propria blăniță zăpada. Mi-a plăcut mult, ați văzut, însă cu atâtea impresii noi, acum sunt epuizată. Am dormit puțin la prânz, iar acum stau și meditez la toate lucrurile noi care mi s-au întâmplat în ultima vreme. Nu am nici măcar 6 luni și deja am trăit tare multe. Obosesc numai când mă gândesc la ele. Nu ar fi mai bine să mă furișez după piciorul lui Albert și să mă uit de acolo, de la căldurică și siguranță, la ce se mai întâmplă în jur?

De acolo pot să observ în liniște cum merg lucrurile prin casă, ce face Dundi, ce face pisica, pot să mă gândesc la ce năzdrăvănii să mai fac sau la ce se așteaptă oamenii mei de la mine. Pentru că sunt sigură că atunci când s-au gândit să mă aducă din Germania, își doreau un cățel împreună cu care să facă multe lucruri. Și sunt puțin curioasă ce o să mă învețe și pe unde mă vor duce. Deocamdată se chinuie să mă învețe să mă port frumos afară, să mă împrietenesc cu alți căței și să îmi fac nevoile doar acolo unde e voie (adică afară 🙂 ). Mă mai scap și unde nu e voie, dar ce să fac? Încă sunt micuță. Mai fac și năzdrăvănii câteodată, mai rod un cablu, mai stric un papuc – noroc că ei nu se supără prea tare. Uneori e amuzant să fac prostii. Face parte din farmecul vieții de teckel și nu cred că voi renunța la asta. Poate când am să cresc, voi face prostioare cu mai mult stil. Asta e singura schimbare pe care sunt dispusă să o fac din punctul ăsta de vedere. Mi se pare un plan suficient de bun pentru viitorul meu, așa că acum pot să mă culc. Poate visez ceva frumos.

04.01.2016-2

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

English translation coming soon. Thank you for your patience!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

