I have a dream

I have a dream

După ziua de ieri, extrem de plină de impresii noi, am adormit buștean. Nici nu am ajuns pe pernița mea, am adormit pe canapea. Norocul meu că am voie să mă folosesc de canapeaua și pernele oamenilor. Sunt moi și au mirosul lor, ceea ce pentru un cățel este foarte important. Am dormit atât de confortabil, încât am visat. Nu râdeți, și cățeii visează. S-au făcut chiar și studii pe această temă. Se pare că creierul cățeilor este destul de similar cu cel al oamenilor din punct de vedere structural, iar somnul nostru are aceleași etape ca în cazul oamenilor, și anume non-REM și REM. Cățeii visează de obicei în fazele de somn profund (REM), la fel ca oamenii. Și despre ce credeți că visează cățeii? În general, noi visăm la ceea ce am făcut peste zi. Cum eu nu am fost niciodată la vânătoare, probabil că nu voi visa așa ceva, ci mai degrabă visez cum mă joc în zăpadă. Sau poate cum mă alerg cu alți căței, mă joc sau mănânc. Lucruri cățelești. Așa că dacă vă vedeți cățelul dând din lăbuțe sau îl auziți scheunând, poate chiar lătrând, nu vă speriați, nu a pățit nimic. Visează. Dar abțineți-vă să îl treziți, pentru că și noi, la fel ca oamenii, avem nevoie de somn, pentru funcționarea normală a creierului. Mai bine vă uitați la noi, și vă minunați de cât de drăguți suntem când visăm – mai ales că sunt șanse foarte mari să visăm despre voi, oamenii noștri. Din moment ce sunteți cele mai importante ființe pentru noi, întregul nostru univers, este de așteptat să vă visăm noaptea. De fapt nu numai noaptea, pentru că noi dormim și ziua. Cățeii dorm mai mult decât oamenii, dar probabil ați observat asta deja. Și ce mai e interesant, este că rasele de câini mai mici visează mai mult decât cele mari. Adică eu visez mai mult decât un Terra Nova. Mult mai mult, pentru că sunt mult mai mică. 🙂 Ia gândiți-vă cum ar fi un Terra Nova care începe să dea din picioare și să latre în somn. Asta în cazul în care visează frumos, pentru că și noi, cățeii, putem avea coșmaruri. Eu nu am avut încă, și sper nici să nu am. Dar dacă vă uitați bine la poza de mai sus, ce credeți că am visat?

Nu e prea greu de ghicit. Am visat că zburam. Zburam peste toate locurile pe unde am fost până acum. Peste căsuța crescătorilor mei din Germania, și mi-am văzut de sus toată familia de urecheați cu bot lung, apoi am visat că zburam peste drumul pe care l-am parcurs până în România, peste toate locurile pe unde am fost până acum, peste parcul unde mergem de obicei să alerg și să mă joc cu prietenii mei, peste căsuța unde locuiesc acum împreună cu oamenii mei, cu Dundi, fratele meu, și cu Sara, sora mea pisicească. Și apoi am aterizat lin în brațe la oamenii mei, care mă iubesc și mă răsfață mult. Nu vreau să mă trezesc încă , vreau să mai dorm și să mai visez puțin lucruri din astea frumoase. Aventurile pot să aștepte până mâine.

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

English translation coming soon. Thank you for your patience!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

 

 

