Jacheta de ploaie Ruffwear Aira

Ca orice teckel care se respectă, nu prea îmi place să ies afară în ploaie. Asta face parte din fișa job-ului. Oamenii au fie umbrele, fie haine de ploaie, dar noi cățeii, ne udăm mereu până la piele. Din fericire, cineva s-a gândit și la noi. Și nu s-a gândit oricum, ci a ales să creeze haine tehnice, de o calitate foarte ridicată, foarte fiabile… Dacă nu ați ghicit deja despre cine vorbesc, vă spun eu. E vorba despre cei de la Ruffwear, evident. 🙂

Și totuși în momentul în care am primit de la Cattitude hăinuța de ploaie Aira de la Ruffwear am avut emoții, pentru că mie nu prea îmi plac hăinuțele. Iarna le port de nevoie, ca să nu îngheț, dar nu sunt foarte fericită, iar în ceea ce privește alte anotimpuri am niște episoade interesante pe care vi le-aș putea povesti. Îmi amintesc anul trecut când au încercat să mă îmbrace de St. Patrick’s Day într-un costumaș irlandez (care era destul de drăguț și nici măcar nu-mi stătea rău), m-am tăvălit pe jos până s-au săturat oamenii mei de mine și m-au scăpat de el. Cred că ați prins ideea.

Când a venit pachetul m-am lăsat dusă de val, după cum puteți vedea și în video-ul de mai jos. Iubesc să primesc pachete și am devenit expertă în a le deschide. Așa că în febra cadourilor fiind, nu am protestat când au pus hăinuța pe mine. Chiar am constatat că îmi stă bine! 🙂

Undine si Ruffwear Aira 1

Este suficient de lungă încât să îmi protejeze tot corpul, și are o croială foarte drăguță la coadă, ca o mică despicătură, să pot să dau din codiță după pofta inimii. Are greutatea de 310 grame, ceea ce până și pentru un cățel mic ca mine este foarte comod.

Într-adevăr, nu este proiectată special pentru teckeli – eu sunt foarte lungă și am un diametru toracic foarte mare pentru înălțimea mea, iar haina îmi coboară chiar sub corp, ceea ce însă nu e neapărat rău, pentru că eu fiind scundă, mereu mă murdăresc cu noroi și am nevoie de o băiță în toată regula – cu hăinuța Ruffwear Aira nu mă mai murdăresc atât de tare. Un alt motiv pentru care nu mă murdăresc este acela că hăinuța are formă de vestă, adică mai are un element care îmi acoperă pieptul și mă protejează de noroi. Acesta arată cam așa (nu prea am avut chef să îmi arăt părțile intime la poză, și se vede asta, dar a trebuit să mă sacrific :-), însă observați ce drăguț îmi stau urechile).

Ruffwear Aira 2

După cum spuneam, când mă așez jos, marginile hăinuței mai ating pământul, lucru care nu se întâmplă la cățeii mai înalți. Însă avem noroc, pentru că hăinuța este extrem de ușor de curățat. Atenție, se spală cu apă rece, fără detergent sau cu un detergent mai puțin agresiv, fără înălbitor, nu se curăță chimic și nu se calcă.

Ruffwear 3

Hăinuța dispune de două linii reflectorizante, una de-a lungul corpului de jur împrejur, iar cealaltă la guler. Gulerul este ușor supradimensionat, tocmai ca să îmi protejeze și gâtul de ploaie și de vânt. De asemenea, imediat sub sigla Ruffwear, însă bine protejată, se află o deschidere pe unde se poate atașa lesa în cazul în care nu purtați zgardă, ci ham. S-au gândit la toate designerii de la Ruffwear. 🙂 Iar în cazul în care vă întrebați ce este acea gaică pe care este desenat un bec și care se află deasupra siglei Ruffwear, să știți că nu este pentru a atașa lesa, ci pentru a atașa un led (există în gama Ruffwear și se numește Beacon) sau orice alt dispozitiv luminos pentru a repera cățelul în condiții de vizibilitate foarte redusă.

Îmi plac foarte mult și carabinele de închidere. Sunt două, foarte solide, și fixează cele două părți ale elementului pentru piept de haina principală. Partea atașată de haină este fixă și se află într-un fel de buzunăraș (în acea zonă haina are croială dublă) astfel că este perfect protejată de ploaie, iar partea atașată de elementul pentru piept are lungime reglabilă. Carabinele se închid și se deschid fără prea mare efort, dar cu toate acestea sunt foarte sigure și nu se deschid singure. Pentru ca să nu-mi zboare vântul hăinuța, aceasta este asigurată suplimentar cu două elastice care se petrec pe după lăbuțele din spate.

De asemenea este ușor de împachetat și nu ocupă mult loc, așa că nu aveți nicio scuză să nu o luați cu voi când mergeți în drumeții cu cățelul.

Eu am purtat-o pe perioada ploilor de vară, și să știți că nu mi-a fost cald cu ea. Jacheta nu este termoizolantă, ceea ce înseamnă că vara nu îmi ține cald, iar iarna ea poate fi purtată peste alte hăinuțe termoizolante, pentru a preveni udarea acestora. Însă protejează de vânt și este complet impermeabilă – până și oamenii mei s-au mirat de performanța materialului și au declarat că nu au mai văzut așa ceva nici la hainele pentru oameni. În interior este căptușită cu un material „care respiră”. Și mai are și o etichetă pe care se poate scrie numele și numărul de telefon, pentru cazul (deloc de dorit) în care cățelul se pierde și nu are medalion cu datele de contact pe zgardă.

apa

Hăinuța este disponibilă în mărimi de la XXS la XL (eu am avut nevoie de XS), iar pentru a vă asigura că luați dimensiunea corectă, fie faceți o vizită la Cattitude și o probați, fie consultați tabelul de dimensiuni de pe site. Este disponibilă în două culori, roșu și gri închis.

Știu că m-am lungit la vorbă, dar chiar îmi place foarte mult jacheta și nici nu mai concep să ies în ploaie fără ea. Și, ca să concluzionez, iată motivele mele:

  • e ușoară
  • e confortabilă
  • îmi protejează întreg corpul de ploaie și noroi dar îmi oferă și libertate de mișcare
  • chiar nu intră deloc apă prin ea
  • vara nu mă încălzesc în ea
  • se îmbracă/dezbracă ușor
  • e versatilă și are o calitate extraordinară
  • pur și simplu e foarte drăguță și îmi stă foarte bine în ea!

BONUS: Produsele Ruffwear au garanție pe viață. În cazul în care se strică (cu excepția situațiilor în care sunt distruse de căței) ele pot fi înlocuite cu altele noi, fie la Cattitude, fie la orice magazin care comercializează oficial Ruffwear!

 

Notă de final: Acest review nu este unul „plătit”. Părerile exprimate mai sus nu au fost influențate de nicio terță persoană și reflectă întru totul experiența reală pe care am avut-o cu acest produs. Am primit hăinuța spre testare de la magazinul (online și fizic în București) Cattitude, magazin specializat în desfacerea de produse de calitate pentru câini și pisici. După testare urma să returnăm haina la magazin. Am decis însă să o cumpărăm, deoarece o considerăm foarte utilă și suntem impresionați de calitatea ei. De asemenea am apreciat foarte mult acest magazin, pe care îl recomand cu căldură, deoarece aveți parte de consultanță personalizată de la oameni foarte drăguți și pasionați, dedicați în a aduce pe piața din România cele mai calitative produse disponibile pentru animalele de companie (ceea ce este o raritate), intrați într-o comunitate de iubitori de animale, unde întotdeauna găsiți fie un sfat, fie un concurs, fie o reducere, fie o campanie pe tema animalelor, fie pur și simplu voie bună. De asemenea eu personal am mai multă încredere în sfaturile primite de la cineva care își dedică timpul pentru a aduce un plus de calitate atât vieții animalului meu de companie, cât și pentru a mă ajuta să-mi îmbunătățesc relația cu el. Repet, aceasta este părerea mea personală, neinfluențată de nimeni, și sper să fim cât mai mulți care gândesc la fel! Acestea fiind spuse, încă o dată Mulțumesc Cattitude, keep up the good work și refaceți stocul de hăinuțe Aira, pentru că pe asta nu v-o dau înapoi! 🙂

 

 

