Zgardă și lesă EzyDog

Review Lesa zgarda

Pentru că s-a împlinit un an de când am cumpărat zgarda și lesa EzyDog și pentru că le-am purtat de fiecare dată când am ieșit afară, fără excepție, vreau să vă povestesc despre ele.

În primul rând să știți că le-am cumpărat de la Cattitudeun pet shop cu magazin fizic în București și magazin on-line la adresa din link, care oferă numai produse de calitate, unul și unul, alese pe sprânceană. Toate interacțiunile cu acest magazin au fost extrem de plăcute, și revenim cu plăcere de fiecare dată. Vă încurajăm și pe voi să îi vizitați și să ne povestiți experiențele voastre cu produsele cumpărate de acolo!

Când am cumpărat zgarda și lesa nu știam exact ce ne dorim. Știam doar că vrem o zgardă rezistentă, însă mai moale, care să nu mă rănească la gât atunci când trag – pentru că obișnuiesc să fac asta, și sunt destul de puternică (deși nu par, știu). Pur și simplu am mers la PetExpo și ne-am uitat la oferte. Nu a durat mult să ne hotărâm, pentru că produsele de la EzyDog chiar sunt de calitate, dar trebuie să recunoaștem că și proprietara magazinului Cattitude a avut un rol important în alegerea noastră, pentru că a petrecut mult timp cu noi povestindu-ne despre produse și așteptând foarte răbdătoare până ne-am hotărât ce să cumpărăm. Într-adevăr, au fost ceva mai scumpe decât alte produse (nu exagerat), dar raportul preț-calitate este excelent. Deoarece noi suntem foarte mulțumiți de ambele produse, le recomandăm cu căldură.

EzyDog este un producător autralian de accesorii de calitate ridicată pentru câini, care are în portofoliu pe lângă lese, zgărzi și hamuri, și alte produse mai ales pentru câini activi, precum haine sport, accesorii pentru sporturi, jucării rezistente, „rucsăcei” pentru câini, veste de salvare, etc.

ZGARDA este modelul NeoClassic și din păcate nu aveau la stand decât culoarea albastră pe mărimea mea, așa că am decis că nu mai avem răbdare, vrem imediat zgarda, și acum am o zgardă albastră. Prețul este de 89,00 RON, ceea ce e mai mult decât 15 RON cât e o zgardă de cea mai slabă calitate, dar nu este mult dacă ne gândim că deja o am de un an și încă arată ca nouă. Este exact așa cum mi-am dorit, moale și confortabilă. Materialul din care este făcută este neopren de calitate ridicată, un material moale cauciucat care e folosit pentru costumele de scafandri. Neoprenul este ușor de curățat, se usucă repede și este complet impermeabil. Zgarda este întărită cu materialul de nailon EzyDog patentat, ceea ce-i oferă putere și durabilitate suplimentare. Zgarda mai dispune și de  două benzi de material reflectorizant, ca să nu mă pierd noaptea. Se închide cu cataramă de plastic rezistent, care după un an de folosire închide la fel de bine ca la început. Lesa se atașează unui inel făcut din oțel inoxidabil care nu ruginește. Am intrat și în apă, m-a și plouat mult, și inelul nu s-a modificat deloc fiind, la fel ca zgarda, foarte rezistent. Zgarda mai este prevăzută cu un inel de plastic unde se poate agăța plăcuța de identificare a câinelui. Dimensiunea zgărzii este reglabilă, iar după reglare se închide cu un scai, care de asemenea este foarte rezistent, nu s-a desfăcut niciodată.

LESA este modelul Soft Trainer, disponibilă la prețul de 116 RON, are dimensiunea fixă de 180 cm și este făcută din același material, un nylon patentat, și exact de aceeași culoare ca zgarda. Țesătura materialului este moale, iar lesa este incredibil de ușoară, însă foarte rezistentă. Mânerul este în formă de buclă și este căptușit cu același neopren cu care este căptușită și zgarda. De asemenea și lesa are o cusătură reflectorizantă pe mijloc. Lesa mea este varianta pentru câini mici, având o lățime de 12 mm, există însă și varianta standard, de 25 mm, pentru câini mari. Bucla are o cusătură foarte rezistentă, oricât de mult trag, nu s-a deteriorat deloc. La capătul buclei se găsesc un inel de nylon rezistent și un suport elastic pentru atașarea dispenserului pentru pungi. La capătul dinspre zgardă al lesei se află un mâner pentru control, care este de fapt o porțiune unde lesa este dublă, cu ajutorul căruia câinele poate fi ținut mai din scurt. La mine nu prea funcționează, pentru că dacă oamenii mei vor să prindă lesa de acolo, trebuie să se aplece. Uneori fac asta, mai ales când mă întâlnesc cu alți câini, și într-adevăr le e mai ușor să mă țină de acolo să nu sar direct la joacă, ci să am răbdare să cunosc celălalt cățel mai întâi. 🙂  La câinii mari e mai ușor, și e și un aspect foarte util, pentru că altfel dacă ar prinde doar de lesă, mai aproape de zgardă, ar exista posibilitatea ca lesa să alunece din mână.

Lesa se atașează de zgardă printr-o carabină din aliaj de carbon, extrem de ușoară, de culoarea neagră. Carabina e singura care prezintă urme de folosire, în sensul că i s-a zgâriat culoarea, însă nu e de mirare, fiind tot timpul în contact cu inelul de metal de pe zgardă.

Pentru că este ușoară, flexibilă, are lungime fixă și este ușor de manipulat, această lesă este ideală pentru antrenament și dresaj. Dar trebuie să vă avertizez să nu vă bazați numai pe asta în cazul teckelilor. La noi funcționează numai împreună cu o cantitate infinită de răbdare, consecvență și perseverență. Și iar răbdare. 🙂

 

 

