Tobogan!

img_4094-2

Cred că asta este cea mai colorată poză a mea. A fost și una dintre cele mai frumoase zile. 🙂 Vă vine sau nu să credeți, este iarnă. Mai exact 22 decembrie 2015. I-am auzit pe oamenii mei spunând că este foarte cald pentru sfârșitul lunii decembrie. Dar eu nu mă supăr, pentru că de-abia ce mi s-a dat voie de curând să ies afară, și mă bucur dacă pot să zburd după pofta inimii cât mai e vreme bună. Iar astăzi mi-a fost îndeplinită dorința. Oamenii mei m-au dus la un loc de joacă – e drept că e pentru copii, dar asta nu înseamnă că nu îl pot explora și cățeii-copii, nu-i așa? Cu ocazia asta am văzut pentru prima dată un tobogan. Mi-a fost ce-i drept puțin teamă să alunec înjos pe el, în schimb mi-a plăcut tare mult să văd lumea mai de sus. Știți gluma, nu? „Draga mea, de ce e teckelul sus pe masă? – Pentru că îi place să fie înalt.” 🙂

 Ei, așa și cu mine cu toboganul. Mi-a plăcut tare mult să fiu înaltă, apoi am scâncit să mă ia de acolo, pentru că nu voiam să îmi dau drumul să alunec în jos. Las plăcerea asta copiilor, pentru mine ale lucruri sunt interesante. De exemplu îmi place să văd ce mai fac alți căței. Și asta cel mai bine se poate mirosi în țarcul cățeilor, unde m-au dus oamenii mei. De data asta nu era niciun cățel acolo cu care să mă joc,însă mi-a plăcut că mi-au dat drumul din lesă și amputut să alerg liniștită.Ba s-au mai jucat și oamenii mei cu mine și ne-am alergat unii pe alții până am obosit. Mai bine zis până au obosit ei, pentru că eu nu obosesc atât de ușor. Cu ocazia asta Ancuța mi-a făcut o grămadă de poze. Nu o să vi le arăt pe toate aici, pentru asta va trebui să mergeți pe pagina mea de Facebook să le vedeți – Ancuța a sortat acolo pozele în albume pe luni, de exemplu: „Tarja la 5 luni”, „Tarja la 6 luni”, etc. Ieșirea asta la plimbare s-a lăsat cu multe poze frumoase, o să aveți ce vedea. 🙂 (Totuși vă mai arăt una, ca să vă conving să vă uitați și pe Facebook).

img_4118-2

