Moș Crăciun

img_4168-2

Asta e fața mea de „Nu știu ce tot vorbiți voi acolo, dar e urât să mă lăsați în țarc ca să vă puteți voi rezolva treburile.” Bineînțeles că nu aș avea curaj să le spun asta oamenilor mei în față. Mai ales că mi-au explicat că astăzi este 24 decembrie, și că diseară vine Moș Crăciun și le aduce cadouri celor care au fost cuminți. Și deși nu știu cine este Moș Crăciun, stau cuminte și nu zic nimic, poate poate îmi aduce și mie ceva. Ei, și ce dacă ieri am primit o grămadă de gustărele? Nu se pune, ieri a fost ieri, azi e o nouă zi. În fiecare zi în care sunt cuminte ar trebui să primesc câte ceva. Nu ați auzit de tehnica „positive reinforcement”, folosită în dresajul câinilor? Pentru mine asta înseamnă să primesc ceva bun de câte ori fac bine ceva. Pentru că asta e și ideea la căței. Dacă îmi convine ceva, fac, iar dacă nu îmi convine, nu fac. E foarte simplu. Deși sincer vorbind, acum chiar nu îmi convine să stau în țarc, pentru că îi aud pe oameni cum trebăluiesc în bucătărie și simt niște mirosuri absolut delicioase care ajung până aici. Înțeleg că le-aș cam sta în drum dacă m-aș învârti printre picioarele lor în bucătărie, dar sunt sigură că ar mai scăpa pe jos ceva ce aș putea să ronțăi. Da, azi urăsc țarcul. Am încercat să îl dărâm – nu merge, e prea stabil. Am încercat să deschid ușița – nici asta n-a mers, mecanismul e prea sigur. Așa că nu îmi rămâne decât să stau, să adulmec mirosul de mâncare și să sper că moșul îmi va aduce ceva. O jucărie nouă mi-ar fi tare pe plac. 🙂

Ah, a-propos de jucării. Știți că oamenii mei au un concurs pe pagina mea de facebook unde puteți câștiga o jucărie drăguță, din care puteți și mânca? Mergeți fuguța să vedeți despre ce e vorba, mai aveți timp până la sfârșitul lui februarie 2017 să participați! Succes!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

English translation coming soon. Thank you for your patience!

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

 

 

