După parc :-)

img_4189-2

Tot eu sunt, aceeași zi. Alt moment. După alergătura de azi din parc, sunt frântă. Nici să mănânc nu am mai fost în stare. Atâtea impresii noi, mirosuri, lucruri neobișnuite! Puțin cam mult pentru un cățeluș așa mic ca mine. Să nu mă înțelegeți greșit. Nu îmi pare deloc rău că am fost în parc. Dimpotrivă. De-abia aștept să mergem din nou! Însă am nevoie de o porție serioasă de odihnă după o astfel de aventură. Și nu oricum. Și nu oriunde. Cel mai bine se doarme, așa cum v-am mai spus nu o dată, în brațe la Albert. Norocul meu a fost că și pe el l-a obosit puțin mersul în parc și alergatul după mine, așa că a simțit și el nevoia să se refacă puțintel. Momentul perfect să-i aduc aminte cu ochii mei mare și galeși,cât de cuminte și ascultătoare și curajoasă am fost azi. I-am înmuiat inima, nu alta. Și așa am ajuns să dorm la el în brațe. Tare mult îmi place poziția asta. Mă simt răsfățată, adorm pe sunetul ritmic al bătăilor inimii lui, când respiră mă leagănă, și chiar dacă amorțește, stă nemișcat ca să nu mă deranjeze. Unii ar spune că sunt alintată. Eu cred că sunt foarte iubită. Sincer, chiar încep să cred asta. Până acum încă nu aveam încredere în noii mei oameni, să știți. Tare greu mi-a fost să mă obișnuiesc cu ceea ce mi se întâmpla. Așa că vă sfătuiesc, dacă vă luați un cățeluș, să aveți răbdare cu el. Nu se poate adapta chiar de pe o zi pe alta. Iar încrederea se construiește în timp. Nu te poți aștepta să îți iei cățel, iar el să știe din prima că din acel moment e al tău, că vei avea grijă de el și nu îi vei face niciun rău. La mine a durat cam multișor să înțeleg asta, dar acum încep să am din ce în ce mai multă încredere în oamenii mei. Altfel nu aș dormi eu așa cu burtica la vedere și fără nicio grijă. Dar ne stă bine împreună, nu-i așa? 🙂

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

English translation coming soon. Thank you for your patience!

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

 

 

