Vreau să fiu model

model-profile

Astăzi am avut o revelație. După ce acum două seri m-am văzut pentru prima dată în oglindă (deși la început am crezut că acolo e vreo surioară sau vreun frățior care nu vrea să vină să se joace cu mine), azi mi-am dat seama că sunt tare frumoasă. De două zile numai la asta mă gândesc, sincer. Nu vreau să credeți că sunt prea plină de mine. Pur și simplu acum mă descopăr la adevărata mea valoare. E drept că și până acum toți cei care mă vedeau îmi spuneau că sunt extraordinar de incredibil de frumoasă. Credeam că o zic doar din politețe, însă acum mi-am dat și eu în sfârșit seama că spuneau nici mai mult, nici mai puțin decât adevărul. În consecință, cred că mi-am găsit menirea în viață. Vreau să fiu model. Drept dovadă că merit, vă arăt o poză din profil, ca să vedeți cât de delicată sunt. Ce mai, perfectă! Acum mă scuzați, trebuie să răspund la telefon, cred că deja mă sună cineva ca să pozez.

