Prima băiță

Mă simt exact cum arăt în poză. Nu știu dacă să fiu bucuroasă, speriată, dezamăgită, interesată sau furioasă de-a dreptul. Haideți să le luăm pe rând. Aș putea fi bucuroasă, pentru că tocmai am aflat ce înseamnă prima băiță adevărată. Cu apă nici caldă, nici rece, tocmai bună pentru blănița de puiuț de teckel; cu șampon extraordinar de bine mirositor, și cu un masaj pe cinste, de la lăbuțe până în vârful mustăților. Dar aș putea fi și speriată, pentru că tocmai amfost băgată într-un vas mare și alb, dintr-o pară lunguiață și argintie a început să fâsâie apă și în câteva secunde eram udă leoarcă, fără să apuc măcar să îmi dau seama ce se întâmplă. În același timp aș putea fi dezamăgită, că oamenii mei au fost în stare să îmi facă mie așa ceva. Tocmai mie, o prințesă care ține mult la felul în care arată, și care nu poate fi luată ca din oală și udată din cap până în picioare, fără să i se ceară acordul. Și să i se mai facă și o poză pe deasupra, în această situație de-a dreptul jenantă. Dar aș putea să uit toate astea și să fiu interesată de tot ce se întâmplă în jurul meu. Aș putea să ascult cum iese apa din duș, să văd cum fac să îi determin pe oameni să aducă apa la temperatura perfectă, să descopăr acest loc nou în care nu am mai fost până acum, și unde poate-poate se ascund și niște gustărele – că de, nu se știe niciodată cce lucruri bune te pot aștepta oricând. Sau aș putea fi furioasă pentru că nu știu cum să mă simt și cum să reacționez la tot ce se întâmplă. Mai ales că se pare că noii mei oameni îmi pregătesc aproape zilnic câte o experiență nouă, de nici nu am timp să le diger pe toate. Dar nici măcar furioasă nu sunt, ci stau doar cam amețită și suport cu stoicism tot ceea ce mi se întâmplă. O să îmi iau eu revanșacu prima ocazie, și cred că știu deja și cum. Îmi trebuie doar puțin timp să îmi pun planul la punct. Și de fapt cam la asta mă gândesc în timp ce abia aștept să scap de băița asta – că așa am înțeles că se numește.

Hei, stai așa! Mai la stânga puțin se poate? Aaaaaașa. Încă puțin. Vezi că nu m-ai scărpinat destul la urechea dreaptă! Mai sus. Încă puțin. Bun. Și ai putea să îmi mai faci niște masaj la lăbuța stângă din spate, că am umblat cam mult azi și parcă mă doar puțin… Perfect. Ce se întâmplă? De ce ai închis apa? Gata, s-a terminat? Deja? Cum se deschide iar robinetul? Mai vreau, mai vreau! Și acum ce îmi faci? De ce mă înfofolești și mă freci așa? Of, o să îmi strici și restul de coafură. Măcar piaptănă-mă acum, dacă tot m-ai ciufulit. Așa. Vezi că știi? Mereu trebuie să vă spun eu ce să faceți. Și acum ar fi vremea să primesc și o gustărică, pentru toate lucrurile astea grele prin care am trecut. Așa vezi! Și mai e și gustărica mea preferată pe deasupra. Hai că începeți să învățați Trebuie să mai am nițică răbdare cu voi și o să meargă totul ca pe roate. Și acum lăsați-mă să dorm, să mă gândesc dacă să fiu bucuroasă, speriată, dezamăgită, interesată sau furioasă de-a dreptul din cauza a tot ce mi-ați făcut azi.

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

English translation coming soon. Thank you for your patience!

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

