Încep să mă lungesc

IMG_20151027_200054

Nu știu ce vă imaginați voi, dar haideți să vă spun eu despre ce este vorba. Nu știu câți verișori de-ai mei ați văzut până acum în realitate, dar e posibil să fi observat că noi, teckelii, avem botul lung și ascuțit. Asta este exact pentru că ne place să ne băgăm nasul peste tot. Literalmente peste tot. Știți care e vorba noastră, nu? „Oriunde ești tu, voi fi și eu.” Dar mai e ceva. Mirosul este simțul nostru cel mai performant, chiar și printre câini suntem campioni la asta. Nu degeaba suntem câini de vânătoare (dar presupun că știați și asta, nu? Că am fost creați special pentru a vâna bursuci și alte animale care trăiesc în vizuini). Deci, mi s-a lungit nasul. Acum simt și mai bine când în casă mănâncă  cineva ceva. Orice. Oriunde.

Și mi s-a mai lungit ceva. Corpul, evident, la ce vă gândeați? Un scriitor, pe numele lui H. L. Mencken, a spus odată că „Un teckel este înalt cât o jumătate de câine și lung cât un câine și jumătate.” Și n-a greșit cu nimic. Pe piciorușele noastre scurte și groase (cu care săpăm ca să intrăm în vizuini) stă un adevărat „long vehicle”.

Mi s-au lungit și urechile. Nu, nu de foame, pentru că primesc destul de mâncare, chiar nu am de ce să mă plâng. Pentru că, spre deosebire de teckelii cu părul scurt, noi avem adevărate cosițe, așa că tot părul ăla face ca urechile să arate mai lungi. Oricum ele sunt mai lungi acum decât când eram pui. Dar blănița pe care noi o avem în plus față de alți teckeli ne dă un aspect nobil. Cred că și ăsta e un motiv pentru care mama mă iubește atât de mult. 🙂

Și dacă mi se lungesc boticul și corpul și blănița, înseamnă că încep să arăt ca un teckel adevărat. Părinții mei spun că încep să arăt ca o domnișoară. Eu mă țin în continuare de prostii și îmi văd de treaba mea, dar îi văd tot mai des pe oameni cum se uită la mine admirativ. Dacă tot am împlinit trei luni, era și vremea să încep să arăt a teckel, nu?

Dacă tot v-am povestit câte ceva despre aspectul nostru exterior, mă gândesc să vă povestesc în curând mai în detaliu despre caracteristicile teckelilor. ca să știți cu cine aveți de-a face. Însă acum parcă mi-e prea lene pentru asta, mai ales că am descoperit cât de bine se doarme în poală la mama sau în brațe la tata. Adesea îmi e greu să decid unde se doarme mai bine, și îmi petrec o vreme plimbându-mă de la unul la altul, dar orice loc aleg, întotdeauna e călduț și moale.

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

English translation coming soon. Thank you for your patience!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

 

IMG_20151027_195215

