Noua mea casă

IMG-20151023-WA0000

Să nu vă mirați că nu am spus „noua casă la care am ajuns” sau „noul loc unde voi trăi de acum”. Știți de ce nu am făcut asta? Cum adică nu știți? Păi nu știți voi care sunt regulile teckelilor legate de lucruri? Haideți să vă spun:

  1. Dacă îmi place, îmi aparține.
  2. Dacă e în gura mea, îmi aparține.
  3. Dacă am avut lucrul respectiv acum ceva vreme, îmi aparține.
  4. Dacă îl pot lua de la tine, îmi aparține.
  5. Dacă arată ca și cum ar fi al meu, îmi aparține.
  6. Chiar dacă pare să fie al tău, îmi aparține.
  7. Dacă l-am văzut prima, îmi aparține.
  8. Dacă e de mâncare, îmi aparține.
  9. Dacă ai ceva și pui jos, îmi aparține.
  10. Dacă ronțăi ceva, toate bucățelele îmi aparțin.
  11. Dacă mă plictisesc de el, îți aparține.
  12. Dacă îl vreau înapoi, îmi aparține.
  13. Dacă s-a stricat, îți aparține.

Deci acum e clar de ce am spus că e casa mea, nu? Nu știu sigur dacă părinții mei sunt conștienți că de-acum tot ce e al lor e și al meu. Cred că nu își dau seama încă, dar poate e pentru că și eu sunt puțin sfioasă. De fapt sunt obosită, m-am cam săturat să tot schimb locurile, și am nevoie și eu de puțină liniște și de timp să mă obișnuiesc cu noua mea casă.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost evident, să o marchez. Ca să se știe că am sosit și că mi-am luat locuința în primire. Apoi am explorat toată casa. Însoțită, bineînțeles. Nu mi-au dat voie de la început să umblu singură, pentru că se temeau că o să găsesc ceva pe jos și o să iau în gură imediat. Ceea ce am făcut oricum. Eu văd mai  bine decât ei tot ce e pe jos, pentru că sunt mai aproape de podea. Ăsta e unul dintre avantajele de a fi teckel. Nu pot să spun că am fost foarte fericită să văd că în casă era și o pisică. Urma să mă ocup și de ea mai târziu. Pe Dundi îl cunoscusem deja, și aveam un plan să îl pun și pe el la punct. Pentru că într-o casă nu poate fi decât un șef. Și acela este întotdeauna teckelul! 🙂

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

English translation coming soon. Thank you for your patience!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

 

