Am primit ham și lesă

IMG_20151019_133110

Să știți că nu fac reclamă la Cola. Mai bea mama câteodată, dar foarte rar. Dar cum în ultimele zile a trebuit să conducă atâtea mii de kilometri, a încercat și ea să rămână trează. Și cum cafea nu bea, nu prea îi rămâne altă opțiune decât Cola. Dar nu despre asta voiam să vă povestesc. Voiam doar să nu credeți cumva că beau așa ceva. Nu am voie, și nici nu cred că mi-ar place. Însă îmi place la nebunie să mă joc cu sticlele. Le rod, le învârt, la sucesc și răsucesc. Sunt jucării perfecte, ce mai. Și tot mereu pun colții pe câte una. Cumva par că nu se termină niciodată.

Spre norocul meu, a doua zi a fost ceva mai frumoasă. Ne-am odihnit bine, am fost cuminte noaptea, nu am făcut gălăgie, nu am făcut prostii în casă, așa că am avut voie iar să ies afară. De data asta a trebuit să îmbrac o chestie roșie, care nu era zgardă, dar nici hăinuță, era o ciudățenie între astea două. Am aflat după aceea că i se spune ham, că are și Dundi unul (mai mare, bineînțeles) și că va trebui să îl port de fiecare dată când ies afară. Nu mi-a plăcut absolut deloc! M-am trântit pe spate, am încercat să îl mușc, să îl rod, să îl dau jos, orice aș fi făcut ca să îi conving pe părinții mei că nu îmi place și că nu îl vreau, dar nu am avut cu cine. Ei erau foarte entuziasmați să vadă cât de bine îmi stă cu roșu.

Mi-amintesc când mi l-au cumpărat. Eram încă în Germania și am intrat la un magazin cu tot felul de lucrușoare pentru căței. Mirosea extraordinar de bine, dar noi nu am mers spre rafturile cu mâncare. Mare dezamăgire. Am mers la hăinuțe, și după câteva probe m-am ales cu hamul și cu o hăinuță de ploaie, vișinie, cu glugă. O să vi-o arăt și pe aceea la un moment dat. Cert e că mie nu prea îmi place să port hăinuțe sau ham, și mereu încerc să le dau jos. Deși ceva îmi spune că până la urmă tot va trebui să mă obișnuiesc. Oricum, chiar dacă am probat toate astea în magazin, tot nu am știut că mi le-au și cumpărat până azi, când m-au îmbrăcat cu hamul. Când am văzut că nu am de ales, până la urmă am stat și îmbrăcată (mă puteți vedea în video, mai jos) și mi-am văzut de joacă, însă cu lesa nu am vrut nici în ruptul capului să merg. Și nu din cauză că e verde și nu se prea potrivește cu hamul roșu, ci din cauză că eu nu vreau să merg în lesă. Sunt teckel, sunt încăpățânată, fac ce vreau, iar eu nu vreau să merg în lesă! Cel mai mult îmi place să îmi rod lesa. La asta e bună. Am zis.

 

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

English translation coming soon. Thank you for your patience!

 

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

 

Deutsche Übersetzung folgt bald. Vielen Dank für die Geduld!

